Backoffice Medewerker bij Resolu

32 - 40 uur per week -  Amsterdam, Etten-Leur, Nieuwegein of Rotterdam

Ben jij goed en zorgvuldig in jouw administratieve werk, ben je behulpzaam, enthousiast en leergierig? En bovendien een echte teamplayer? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Onze Backoffice Medewerkers en medisch secretariaat vervullen binnen het verzuimproces een belangrijke sleutelpositie! Om dit proces optimaal  te laten verlopen, is Resolu op zoek naar een ervaren Backoffice medewerker.

Jouw rol als Backoffice Medewerker

Als Backoffice Medewerker vervul je een belangrijke en onmisbare rol; je bent verantwoordelijk voor de (medische) administratieve ondersteuning van onze professionals binnen Resolu waardoor zij hun werk zo goed als mogelijk kunnen uitvoeren. Het team wat je ondersteunt bestaat uit 12 zzp artsen en 4 casemanagers. Hier werk je dan ook nauw mee samen. Jouw werkzaamheden doe je niet alleen, dit doe je samen met de vier dames van het medisch secretariaat. Resolu gaat dit jaar flink groeien en daardoor zal ook het team worden uitgebreid. Naast de ondersteunende taken vinden wij het belangrijk dat je meedenkt en op tijd signaleert en aangeeft dat taken en dienster efficiënter kunnen worden ingericht. Daarnaast ben je binnen Resolu ook helemaal vrij om mee te bouwen en mee te denken aan de gehele ontwikkeling van de organisatie.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit de volgende taken:

  • Beheren van de mailbox;
  • Taken opvolgen en afhandelen in Planningsagenda;
  • Onderdelen van het facturatieproces;
  • Administratieve ondersteuning bij bezwaar en beroep;
  • Administratieve afhandeling van medische informatie, WIA dossiers, EZWB/TVB2;
  • Administratieve ondersteuning voor de lopende Ziektewet uitkeringen in samenwerking met onze samenwerkingspartner Salarisjobs;
  • Plannen en omzetten van artsen;
  • Ondersteuning bij vragen vanuit onze Casemanagers en medische specialisten.

Functie eisen:

Door de diverse kantoren en regio’s werkt niet iedereen op dezelfde plek, hierdoor is het belangrijk dat je goed zelfstandig te werk kan gaan, maar ook een goede teamplayer bent. Ook op afstand.

Daarnaast:

  • Heb je een afgeronde opleiding mbo-niveau 4 (administratieve, secretariële of medische opleiding);
  • Heb je werkervaring in een soortgelijke functie (pré);
  • Heb je sterke communicatieve vaardigheden en beheers je de Nederlandse taal uitstekend;
  • Heb je ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook), planningsagenda is een pré;
  • Heb je een klantgerichte houding en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Werk je zeer nauwkeurig, zorgvuldig en probleemoplossend;
  • Ben je minimaal 32 uur,  voorkeur 40 uur per week beschikbaar;
  •  Ben je flexibel in reizen tussen de locaties voor team overleggen (ongeveer per 4 weken);
  • Ben je woonachtig in Amsterdam, Etten-Leur, Nieuwegein of Rotterdam.

Wat bieden wij?

Ondanks dat je niet altijd met het team op dezelfde plek aanwezig bent, staat verbinding bij ons centraal. Daarom bieden wij inspirerende webinars en regelmatige teamoverleggen om goed aan te sluiten bij het team. Daarnaast organiseren wij ook sportieve challenges, leuke bedrijfsuitjes en andere toffe evenementen om alle collega’s te laten verbinden.

Daarnaast bieden wij:

  • Een passend salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Alle benodigde middelen om je functie zo goed mogelijk te kunnen uitoefenen;
  • Een uitdagende functie in een ambitieuze werkomgeving;
  • Volop mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen en door te groeien #Carriereshift.

Wie zijn wij?

Resolu is ontstaan vanuit de samenwerking van de diverse labels binnen de paraDIGMA groep. Wij helpen werkgevers in alle sectoren bij het beheersen en oplossen van Ziektewet- en WGA vraagstukken en casuïstiek. Wij zoeken de juiste oplossing voor een maximale grip op de financiële risico's van ziekte en arbeidsongeschiktheid.  Daarnaast voert Resolu in samenwerking met onze partners (financiële) analyses voor de werkgever uit. Deze analyse helpt de werkgever bij het maken van de keuze om wel of niet eigenrisicodrager te worden voor ZW en/of WGA. Deze keuze is vaak een financiële afweging en afhankelijk van de bedrijfsgrootte en loonsom.

paraDIGMA groep

paraDIGMA groep is een overkoepelende organisatie, gespecialiseerd in Duurzame Inzetbaarheid. De groep is ontstaan uit arbodienstverlener De Arbodienst en is inmiddels uitgegroeid tot een moedermaatschappij met 8 autonoom opererende labels waar ruim 700 collega’s werkzaam zijn. Al deze labels voorzien in een specialisatie van een deelgebied van duurzame inzetbaarheid. Hierbij kan o.a. gedacht worden aan psychische interventies, re-integratietrajecten, bedrijfsopleidingen, arbeidsdeskundige onderzoeken en vitaliteitsdiensten.

paraDIGMA groep geeft haar medewerkers veel vrijheid om hun eigen pad te volgen; stimuleert eigen initiatief en ondernemerschap en het ‘buiten de lijntjes denken’.

Solliciteren?

Ga jij voor de #Carriereshift en wil je onderdeel uitmaken van de paraDIGMA groep? Ben jij de ideale collega om team #Resolu te komen versterken? Wacht dan niet langer en laat van je horen! Vul onderstaand formulier volledig in, in combinatie met een CV en motivatiebrief.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Belangrijk:

Wij nemen de tijd om je sollicitatie zorgvuldig te lezen. Neem jij dan ook de tijd om een goed gemotiveerde sollicitatie te sturen? Zonder (specifieke) motivatiebrief nemen wij de sollicitatie helaas niet in behandeling.

Solliciteer op deze functie

Let op! U heeft de in rood gemarkeerde velden onjuist of onvolledig ingevuld.